Kesintisiz hizmet veren Ventus Karavan, geliştirdiği çözümlerle müşterilerinden tam not alıyor

Ventus Karavan, Kurucu Ortağı ve Marka Direktörü Buse Özgür, “Ventus Karavan, 2020 yılı başında karavanlara özel profesyonel bakım-servis hizmeti vermek ve imalat ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştirmek için Ankara’da kurulmuş bir aile şirketidir.

Ventus Karavan, profesyonel anlamda karavan servis-bakım hizmeti vermeyi kendisine ana amaç edinmiş ilk karavan firması olarak sektörde yerini almıştır. Ankara’da bulunan 460 metrekarelik atölyemizde butik olarak karavan imalat hizmeti sağlarken, alanında uzman ekibimizle dünya markalarından karavan ekipmanlarını tedarik ediyor, bakım-servis ihtiyaçlarını karşılıyor ve ekspertiz hizmeti veriyoruz. Karavancılık ve üretim kültürünü desteklemek gayesindeyiz. Bu nedenle kendi karavanını yapmak isteyen ancak belli noktalarda desteğe ihtiyacı olan müşterilerimize hizmet vererek bu heyecanlı yolculukta yanlarında olmaktan mutluluk duyuyoruz.  Bizim doğaya ihtiyacımız olduğu kadar, onun da bize ihtiyacı var. Bu nedenle çevreci ürünler geliştirmeyi de Ventus kendisine misyon edinmiş bir markadır” dedi.

Ventus Karavan imzası ile yola çıkan her araç biriciktir

Ventus Karavan olarak, ürettiğimiz karavanlarda fabrikasyon yaklaşımı yerine butik bir yaklaşımı benimsiyoruz. Karavan özel bir yatırım ve bu yatırımın sonunda sizi hayallerinize taşıyacak bir araç ortaya çıkmalıdır. Ekip olarak buna inanıyoruz. Bu nedenle Ventus Karavan imzası ile yola çıkan her araç biriciktir, aracın modeline ve kullanacak müşterimizin istek, ihtiyaçlarına göre projelendirilmiştir.

Tavan su ısıtıcımızla tüm yıl hiçbir enerji harcamadan, 25 lt sıcak suya karavanınızın her noktasında erişebilirsiniz

Ventus Karavan’da servis hizmeti verdiğimiz araçlarda, imalatını gerçekleştirdiğimiz karavanlarda ve ürünlerimizde birinci önceliğimiz güvenliktir. Güvenlikten kastımız hem kullanıcı hem de çevre güvenliğidir. Türkiye’de bir ilk olan Ventus Tavan Su Isıtıcısı da bu yaklaşımın bir ürünüdür. Ürettiğimiz tavan su ısıtıcısı ile yaz ve bahar aylarında hiçbir enerji harcamadan, çevre dostu bir enerji ile 25 lt sıcak suya karavanınızın her noktasında erişebiliyorsunuz. Güneş ısısını değerlendirmek isteyen kampseverler için hem doğa dostu hem de oldukça uygun maliyetli bir çözüm olarak ürünümüzün montajını Ankara atölyemizde gerçekleştiriyor, diğer illerdeki müşterilerimize de gönderimini sağlayarak teknik destek sağlıyoruz.

Ventus Karavan’ın en güçlü yönü teknik donanımdır

Ventus Karavan’da en güçlü yönümüz teknik donanımımızdır. Firmamızın Kurucu Ortaklarından ve Üretim Müdürümüz Eray Özgür, Türkiye’nin önde gelen havacılık firmalarında uzun yıllar uçak bakım müdürlüğü yapmış, hem mekanik hem havacılık elektroniği ve büyük bakım lisansına sahip olan ülkemizin sayılı uçak teknisyenlerindendir. Sevdiğimiz işi, sevdiğimiz şekilde yapmak için çıktığımız bu yolda havacılık sektöründeki son görev yerinden istifa ederek, yıllarca edindiği teknik birikim ve donanımı servisimize gelen ve imalatını gerçekleştirdiğimiz karavanlara cömertçe aktarmaktadır. Servisimizde bizi ziyaret eden müşterilerimize her zaman şeffaf ve bilgilendirici olmayı kendimize amaç edindik. Ne yazık ki, sektörde kullanıcı güvenliğini riske atan birçok hatalı uygulama mevcut. Bunlardan bazıları kolaya kaçma adı altında, bazıları da maliyet düşürme çabaları ile yapılan, ancak yaşanmamasını dileriz, ölümcül kazalara neden olabilecek hatalar. Servisimizde hataları giderirken, misafirlerimizi de bilinçlendiriyoruz. Bilinçli tüketicilerin sektörün de gelişimine katkı sağlayacağına inanıyoruz. Bu yüzden deneyim ve bilgimizi paylaşmaktan asla çekinmiyoruz. Sadece karavan içinde değil, servisimizde de konfor sunuyoruz. Müşterilerimiz, çay-kahve eşliğinde sohbet edip dinlenirken, dünya karavan fuarlarından yıllar içinde topladığımız katalog ve dergilere göz atabiliyor ve bu sırada arka tarafta karavanlarının sorunları çözülüyor, yenileniyor. Bizdeki bu yaklaşımı gören müşterilerimiz de sadece bizi tercih etmekle kalmıyor, atölyemizden mutlu bir şekilde ayrılıyor. Bir yandan da sosyal medyada yayınladığımız videolarda teknik detaylara hâkim bir kadın anlatıcının olması yönüyle olumlu ve destekleyici birçok mesaj alıyoruz. Ekibimizde bizimle bir iç mimar titizliğinde çalışan Ayla Hanım da renk seçimleri ve tasarım için müşterilerimize destek sağlıyor.

Servisimizde verdiğimiz hizmetleri sınırlandırmıyoruz

Servisimizde verdiğimiz hizmetleri sınırlandırmıyoruz. İster kendi karavanınızı yaparken bir noktada zorlanmış olun, ister hazırda bulunan karavanınızda bir problem yaşamış olun; hayal gücümüz ve donanımımız ile karavanseverlerin ihtiyaç duyduğu tüm noktalarda yanlarında oluyoruz. Ancak servisimizde en çok gerçekleştirdiğimiz işlemlerden bahsedecek olursak:

• Elektrik-su tesisat onarım ve kurulumu
  • Güneş paneli uygulamaları
  • Webasto, klima, boiler sistemleri
  • Akü kapasite kontrolleri ve değişimi
  • Tente, tavan su ısıtıcısı montajı
  • Karavan camı-heki montajı
  • Güneşlik-sineklik çözümleri
  • Yaşam alanı çözümleri
  • Aydınlatma sistemleri
  • Otomatik ve manuel basamak uygulamaları

ve genel bakım, ekspertiz hizmetleri şeklinde sıralayabiliriz. Bu hizmetlerin tümünü motokaravan ve çekme karavanlar için fark etmeksizin sağlayabilmekteyiz. Birçok ithal karavan ekipman markasının da yetkili servisi olarak hizmet veriyoruz. Kısaca, teknik ekibimizle karavanınız ile ilgili her sorununuza profesyonelce çözüm sunuyoruz.

Yatırımlarımız sürüyor, alanında uzman ekibimizle, sorunlarını hızlı bir biçimde çözüyoruz

Kamp ve karavan sektörü ülkemizde hızla gelişen ve dünyada da hala gelişmeye açık olan sektörler arasındadır. Pandemi ile birlikte doğanın kıymetini daha da hissettiğimize inanıyoruz. Bu nedenle tatil anlayışımız da değişti. Birçok aile artık yazlık almak yerine, daha mobil, doğa ile iç içe bir yaşam tarzı sunan karavana yöneliyor. Bu yöneliş, sektörde karavan üreten firma sayısının da artmasını destekledi. İmalat yapan firmaların yoğunluğunun farkında olarak bizler de imalat yaptıramayan, uzun süre beklemek istemeyerek ikinci el karavana yönelen müşterilerimize, araçlarına özel çözümler ve iyileştirmeler ile destek oluyoruz. Alanında uzman ekibimizle, sorunlarını hızlı bir biçimde çözüyoruz. Gelecek yıllarda artan karavan kullanımına bağlı olarak, profesyonel karavan servis-bakım ihtiyacı da artacaktır. Bu noktada güvenebilecekleri, farklı sorunlara tek noktada çözüm bulabilecekleri bir marka olarak, sektöre katkı sağlayan firmalar arasında yer almak için çalışıyoruz. Yatırımlarımızı da bu yönde gerçekleştiriyoruz.

Karavan ve girişimciliği Ventus Karavan’da birleştirdik

İki özgürlük dolu güzel yol olduğuna inanıyoruz. Biri karavan, diğeri de girişimcilik. Ventus Karavan’da bu iki yaklaşımı bir araya getirdik. Ürettiğimiz her bir karavanın, servisimizden çıkan her bir aracın gideceği yollar ve uyanacağı manzaralar için biz de heyecanlanıyoruz. Müşterilerimizin hayallerini, deneyimimiz ile harmanlıyoruz ve bundan büyük bir keyif alıyoruz. Bu yolda kendilerine eşlik etmemiz için bizi tercih eden tüm müşterilerimize teşekkür ederiz.